Casein Supreme

Per scoop van 27 gram:

- Energie 102 kcal

- Eiwit 24,3 gram

- Suiker 0,4 gram

- Vet 0,3 gram

 

€ 36,95

  • 2 kg
  • Levertijd: 1-2 dagen

Omschrijving:

Deze Casein Supreme staat voor het beste. Met Casein Supreme verzeker je jouw lichaam van een gebalanceerde afgifte van langzame eiwitten, welke dag en nacht werken! Het verschil tussen Casein Supreme en ’gewone’ caseïne is dat bij Casein Supreme alle caseïne eiwitfracties volledig aanwezig en onbeschadigd zijn. Vanwege de dure productie- methode gebruiken de meeste merken nog steeds door hitte beschadigde caseïne of beschadigde melk proteïne. Helaas worden dit soort producten vaak onterecht als Micellar Caseïne verkocht. Als je écht optimaal wilt profiteren van een langdurig en optimaal werkend eiwit, dan is Casein Supreme jouw beste keuze!

 

Gebruik

Meng 1 maatschep (27 g) met 250-300 ml water of melk. Neem dagelijks voor het slapen gaan een Casein Supreme shake.

 

Ingrediënten: 

Eiwit, smaakaroma, zoetstof (sucralose) en kleurstof.

 

Allergenen: Melk.

 

Let op!

De aanbevolen dagelijkse inname niet overschrijden. Op een droge en koele plaats bewaren. Voedingssupplementen zijn geen vervanging van een gevarieerde voeding en een gezonde levensstijl. Buiten bereik van kinderen houden.


Afvallen en droogtrainen:

Eiwitten vertragen de spijsvertering, en maken ons meer verzadigd waardoor de kans kleiner is dat je weer wilt gaan eten. Ook bestaat de kans dat je bij het afvallen te weinig calorieën binnen krijgt, waardoor het lichaam eiwitten uit spieren gaat gebruiken om te verbranden. Eiwitten drukken dus het hongergevoel, gaan spierafbraak tegen, zijn nodig voor herstel en opbouw van onze lichaamscellen en geven ons energie.

 

Hoeveel eiwitten om af te vallen?

Het is aan te raden om per dag tussen de 1 en 1,4 gram eiwitten per kilogram gewicht te eten. Dat komt neer op 25% tot maximaal 35% van je totale dagelijkse inname. Dat houdt in dat een persoon van 70 kilo tussen de 70 en 91 gram eiwit per dag eet om af te vallen. Een veel voorkomende verhouding is 40% koolhydraten, 30% eiwitten en 30% vetten. Dit met zo min mogelijke slechte koolhydraten en vetten!

 

Meer Caseïne:

 

Commentaren: 0

Alleen de laatste 10 worden getoond.