BPI Whey HD

Per shake van 37 gr.

Energie 150 kcal

Eiwit 25 gr

Suiker 3 gr

Vet 3,5 gr

 

€ 44,90

  • 1,8 kg
  • Levertijd: 1-2 dagen

Omschrijving:

Elke portie whey-HD levert 25 gram Eiwit in de vorm van een Whey-Isolaat, Whey-Concentraat en een melk geïsoleerde blend. De meest gebruikte vorm van Whey is de Whey Concentraat. De puurste vorm van whey is de Whey Isolaat, maar wordt toch minder gebruikt vanwege de kostbare productiemethode. Whey-HD is verkrijgbaar in heerlijke smaken!  Perfecte supplement voor afvallen en droge spieren kweken.

 

Gebruik

Meng 1 maatschep (37 g) met 150-180 ml koud water en drink onmiddellijk na de training of inspannende activiteit.

 

Ingrediënten: 

Eiwitblend (eiwit isolaat, melk eiwit concentraat, eiwit concentraat, eiwit isolaat, melk eiwit isolaat, cellulose gom, xanthaan gom, carrageen, smaakstoffen, lecithine (van soja), glycerol en een enzymenblend.

 

Allergenen informatie: Bevat melk en soja.

 

Let op!

De aanbevolen dagelijkse inname niet overschrijden. Op een droge en koele plaats bewaren. Voedingssupplementen zijn geen vervanging van een gevarieerde voeding en een gezonde levensstijl. Buiten bereik van kinderen houden.


Afvallen en droogtrainen:

Eiwitten vertragen de spijsvertering, en maken ons meer verzadigd waardoor de kans kleiner is dat je weer wilt gaan eten. Ook bestaat de kans dat je bij het afvallen te weinig calorieën binnen krijgt, waardoor het lichaam eiwitten uit spieren gaat gebruiken om te verbranden. Eiwitten drukken dus het hongergevoel, gaan spierafbraak tegen, zijn nodig voor herstel en opbouw van onze lichaamscellen en geven ons energie.

 

Hoeveel eiwitten om af te vallen?

Het is aan te raden om per dag tussen de 1 en 1,4 gram eiwitten per kilogram gewicht te eten. Dat komt neer op 25% tot maximaal 35% van je totale dagelijkse inname. Dat houdt in dat een persoon van 70 kilo tussen de 70 en 91 gram eiwit per dag eet om af te vallen. Een veel voorkomende verhouding is 40% koolhydraten, 30% eiwitten en 30% vetten. Dit met zo min mogelijke slechte koolhydraten en vetten!

 

Meer eiwit concentraat:

 

Commentaren: 0

Alleen de laatste 10 worden getoond.