Whey Isolate

Per scoop van 30 gram

-  Energie 110 kcal

-  Eiwit 27 gram

-  Suiker 0,7 gram

-  Vet 0,1 gram

 

€ 54,95

  • 2,5 kg
  • Levertijd: 1-2 dagen

Omschrijving:

Deze Whey Isolaat heeft de hoogst mogelijke zuiverheid, en hierdoor een hoog eiwitpercentage en een laag lactosegehalte. Dit maakt ook dat deze zeer goed oplost en een shakebeker eigenlijk niet eens nodig is om een egale shake te kunnen maken. Omdat we enkel gebruik maken van Dit product bevat de meest zuivere whey, en een ongekend eiwitpercentage van maar liefst 89%. De Whey isolaat is geproduceerd met koude cross-flow microfiltratie, waarmee de natuurlijke structuur van de eiwitten behouden blijft en deze maximaal door het lichaam openomen kan worden. Zo blijft het eiwitgehalte zo hoog mogelijk, is het rijk aan BCAA’s én laag in vet en koolhydraten. Een effectief supplement voor afvallen, droge spieren kweken en droogtrainen.

 

Gebruik

Meng 1 maatschep Whey Isolaat (30 gram) met tenminste 250 ml melk of een andere drank naar keuze. Neem dagelijks 1 tot 3 shakes, bij het ontbijt, rondom een training / zware activiteit of tussen je maaltijden door. 

 

Ingrediënten: 

Whey eiwitten isolaat (melk), zonnebloem lecithine.

 

Allergenen: Melk.

 

Let op!

De aanbevolen dagelijkse inname niet overschrijden. Op een droge en koele plaats bewaren. Voedingssupplementen zijn geen vervanging van een gevarieerde voeding en een gezonde levensstijl. Buiten bereik van kinderen houden.


Afvallen en droogtrainen:

Eiwitten vertragen de spijsvertering, en maken ons meer verzadigd waardoor de kans kleiner is dat je weer wilt gaan eten. Ook bestaat de kans dat je bij het afvallen te weinig calorieën binnen krijgt, waardoor het lichaam eiwitten uit spieren gaat gebruiken om te verbranden. Eiwitten drukken dus het hongergevoel, gaan spierafbraak tegen, zijn nodig voor herstel en opbouw van onze lichaamscellen en geven ons energie.

 

Hoeveel eiwitten om af te vallen?

Het is aan te raden om per dag tussen de 1 en 1,4 gram eiwitten per kilogram gewicht te eten. Dat komt neer op 25% tot maximaal 35% van je totale dagelijkse inname. Dat houdt in dat een persoon van 70 kilo tussen de 70 en 91 gram eiwit per dag eet om af te vallen. Een veel voorkomende verhouding is 40% koolhydraten, 30% eiwitten en 30% vetten. Dit met zo min mogelijke slechte koolhydraten en vetten!

 

Meer eiwit isolaat:

 

Commentaren: 0

Alleen de laatste 10 worden getoond.