Adductoren - 1

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga met de billen op de grond zitten, strek de benen en houdt de voeten zo ver mogelijk uit elkaar en naar buiten toe. Plaats de voeten steeds verder uit elkaar tot je de juiste spanning in beide adductoren voelt. Houdt het hoofd en de onderrug recht met de borst vooruit. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast.


Adductoren - 2

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga op de handen en de knieën zitten met de armen gestrekt en op schouderbreedte. De bovenbenen wijzen recht naar beneden, en de onderbenen wijzen naar achter. Laat nu de knieën naar buiten glijden tot je niet verder kan, en duw de heupen naar beneden. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. En zo niet dan lekker niet.


Adductoren - 3

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 4

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 5

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 6

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 7

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 8

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 9

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 10

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 11

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Adductoren - 12

Stretchoefeningen adductoren

Omschrijving

Ga in paardenstand staan, met de voeten plat op de grond en de bovenbenen horizontaal gelijk met de grond. Houdt de rug rechte en kijk recht vooruit. Laat nu de rechterbil naar de rechter enkel komen. Het linkerbeen is nu gestrekt en de linkervoet wijst omhoog. Laat je rechterarm op de rechterknie rusten. Houdt deze positie tussen de 7 en 30 seconden vast. Doe dit ook de andere kant op.


Pagina terug
Pagina terug
Volgende pagina
Volgende pagina